woensdag 25 april 2012

lente-schoonmaak : broertjes-vest!!!

Normaal heb ik dat niet zo, lente-schoonmaakdrang... (ik probeer het poetsen en opruimen enzo gewoon wekelijks in te plannen normaal gesproken...) Maar deze keer kreeg ik een onbedwingbare 'opruimwoede en schoonmaakdrang'...

Alles moest eraan geloven : kleerkasten, slaapkamers, tuinhuis, en de kelder!!!!

Daar staan ook een aantal bakken met 'bij te houden' spul... En daarin vond ik een 3/4 afgewerkte vest voor Arno... Een vest die ik 10 jaar geleden besloot te breien, maar nooit afgemaakt heb. (omdat ik toen maar heel soms zin had in handwerken, en Arno op een gegeven moment te groot geworden was voor het  'nog niet affe' vest...

En voor Vic was het de ideale maat.

Ik maakte het vest af, en kreeg tijdens het werken toch heel wat nostalgie-momenten ...

Knoopjes vond ik niet in mijn knopenbak, en toen vond ik op Etsy wat ik wel hebben wou : bij Roest.

En nu is het vest af.

En kan Vic het morgen aan... (en dan kan ik ook telkens weer terugdenken, dat mijn grote puber ook ooit zo klein geweest is...)

Fijne nostalgie-dag!




4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk vest zeg! en handig dat je het nog kan gebruiken, ik moet zeggen hier in huis ook grote schoonmaak.
    Terwijl ik normaliter echt geen poets ben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geloof het of niet maar ik zit ook in zulk een bui, en ik vond het eerste zelfgebreide babytruitje van 25 jaar geleden ... Niet slecht gedaan vind ik nu ;-). Misschien voor een kleinkindje ooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat vind ik wel een héél erg mooike!!!

    BeantwoordenVerwijderen